Deze Academy is speciaal gemaakt voor jou als medewerker van Bram Ladage of Bram's Gourmet Frites. Hier gaan wij jou helpen om nóg beter te worden in je werk. Want er is toch niets leuker dan een klant die tevreden naar buiten loopt omdat JIJ hem of haar hebt geholpen? Het aankomende jaar gaan wij jullie trainen op het gebied van productkennis, klantgerichtheid en adviesverkoop. Want wanneer je deze combinatie van vaardigheden perfect weet te beheersen, sta je alle klanten goed te woord. In animaties, video’s en vlogs spijkeren we je aan alle kanten bij. De kennis pas je eenvoudig toe op de werkvloer én gebruik je voor de verschillende spelelementen binnen de app. Zo ga jij of gaat je team er vandoor met de meest te gekke prijzen. Verder is de Academy ook de plek waar je op de hoogte kunt blijven van het laatste nieuws en terecht kunt voor leuke (video)berichten!
Inloggen
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Je kunt je wachtwoord aanpassen via de knop "Wachtwoord vergeten?". Deze kun je vinden wanneer je klikt op "Inloggen". Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de helpdesk via de knop "Helpdesk".
Mijn vestiging staat er niet tussen. Hoe kan ik nu een account aanmaken?
Wanneer jouw vestiging niet in de lijst staat, neem dan contact op met de helpdesk via helpdesk@fanfactory.nl of 0318-493189. Zij nemen dan contact op met je manager.
Wat als ik meer vragen heb?
Wanneer je buiten deze FAQ nog een vraag hebt kun je onderaan de website/app in de witte balk klikken op "Helpdesk". Stuur ons een berichtje en wij zullen altijd binnen 24 uur reageren zodat jij weer aan de slag kunt. Je kunt ook een mail sturen naar helpdesk@fanfactory.nl of bellen naar 0318-493189.
Hoe kan ik inloggen?
Je hebt een mail ontvangen vanuit Ladage Beheer waarmee je jouw account in Odoo kunt activeren. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan even goed in je spambox. Ook daar niet? Neem dan contact op met Ladage Beheer (het hoofdkantoor).
Ik heb geen e-mail ontvangen om een wachtwoord aan te maken. Wat nu?
Kijk even goed in de spambox van jouw e-mailadres. Staat de mail daar niet tussen? Neem dan contact op met Ladage Beheer (het hoofdkantoor).
Profiel
Ik ga bij een andere locatie werken. Hoe pas ik dit aan?
Wanneer je voor een andere vestiging gaat werken wil je natuurlijk niet dat al jouw hard verdiende punten verloren gaan. Dit hoeft ook niet! Stuur een berichtje naar de Helpdesk en wij zorgen ervoor dat je inclusief punten wordt overgezet naar de andere vestiging.
Hoe kan ik mijn profiel aanpassen?
Wanneer je bent ingelogd op de Academy zie je bovenaan een navigatiebalk. Hierin staat ook het knopje "Profiel". Wanneer je hierop klikt zie je twee rode knoppen staan; één hiervan is "Aanpassen". Hier kun je je profielfoto, je wachtwoord en/of e-mailadres aanpassen.
Hoe kan ik uitloggen?
Wanneer je bent ingelogd op de Academy zie je bovenaan een navigatiebalk. Hierin staat ook het knopje "Profiel". Wanneer je hierop klikt zie je twee grijze knoppen staan; één hiervan is "Uitloggen". Klik hierop en je bent uitgelogd.
Quizzen
Hoe kan ik een quiz maken?
Wanneer je klikt op "Quizzen" krijg je een overzicht van alle trainingen die voor jou van toepassing zijn. Hier zie je ook meteen welke Quizzen je al hebt gemaakt en welke je nog moet maken. Wanneer je klikt op "Quiz maken" ga je van start. Een Quizz kun je zo vaak doen als je wilt. Vervolgens maak je de quizvragen. Na afloopt zie je direct welke vragen je goed of fout had en waarom. Let op! De eerste score van de Quiz telt!
Hoeveel punten kan ik per quiz verdienen?
Per vraag die je goed beantwoord verdien je 10 punten. Dus heb je 10 vragen goed beantwoord? Dan verdien je in totaal 100 punten!
Wat als er een fout in de quiz zit?
Foutjes maakt iedereen weleens, ook wij helaas. Maar zie jij een fout? Dan horen wij graag van jou waar de fout zit, want dan kunnen we dit heel snel aanpassen. Wij zorgen er dan ook voor dat jij de hoeveelheid punten krijgt die je verdient! Het moet natuurlijk wel eerlijk blijven.
Hoeveel quizzen moet ik per maand maken?
Per maand maak je ongeveer 2 quizzen. Wil je precies weten wanneer deze online komen? Ga dan naar het "Menu" en klik op "Over de P2ATAT Academy". Open dan de tijdlijn en je ziet hier precies wanneer welke quiz live gaat.
Ranking
Hoe kan ik de ranking zien?
Wanneer je klikt op "Winnen" kom je direct bij de teamranking terecht. Wanneer je naar beneden scrolt kun je klikken op “Bekijk persoonlijke ranking”. Hier zie je hoe jij presteert ten opzichte van de andere medewerkers van alle locaties.
Hoe zie ik mijn persoonlijke ranking?
In deze ranking zie je terug hoe jij scoort ten opzichte van de rest van de locaties. In het geel zie je waar jij staat in de ranking en daarboven zie je de nummer 1 t/m 5. Daar wil jij toch ook bij horen? Ook op basis van deze ranking worden coole prijzen uitgedeeld!
Wat is een winperiode?
Ieder kwartaal is een nieuwe winperiode wat betekent dat na die periode alle scores weer op 0 worden gezet, dus een nieuwe ronde nieuwe kansen! Alleen de totaalscore zal door blijven lopen, zodat we aan het einde van het jaar zien wie de jaarwinnaar is.
Berichten
Hoe kan ik mijn berichten zien?
Wanneer je klikt op "Berichten" zie je zowel je meldingen als chatberichten staan. Staat er een rood bolletje bij berichten? Dan betekend dit dat je een nieuw ongelezen bericht hebt ontvangen.
Wat zijn meldingen?
Meldingen zijn berichten die gestuurd worden vanuit het hoofdkantoor en vanuit je manager. Hier kun je zelf niet op reageren.
Wat zijn chatberichten?
Via chatberichten kun je communiceren met al je collega’s uit jouw locatie. Let op! In alle chatgroepen zitten ook je managers en topmanagers, dus gebruik dit medium professioneel.
Hoe kan ik een chatgroep aanmaken?
Als medewerker kun je zelf geen chatgroepen aanmaken, dit kan alleen je manager of het hoofdkantoor.
Wat kan ik delen via de chat?
Je kunt een tekstberichten en video’s delen.
Waarom ontvang ik geen pushberichten?
Dit komt waarschijnlijk door dat je dit hebt uitgeschakeld. Verander dit in de instellingen van je telefoon en lukt dit niet? Neem dan contact op met de Helpdesk.
Bericht versturen
Stuur een bericht naar je collega's
Tijd voor een competitie! Hieronder zie je de prestatie van jouw team ten opzichte van andere P2ATAT Academy teams; zo weet je precies hoeveel punten jullie moeten halen om dé nummer 1 in de poule te worden! Deze ranking wordt door een aantal punten samengesteld. Dit is natuurlijk wel 'fair play'! Het maakt niet uit of je bij een grote of kleine vestiging werkt, iedereen maakt evenveel kans.
Let op! Als er collega's staan aangemeld die geen quizzen maken, dan gaat je gemiddelde natuurlijk naar beneden. De jury kijkt ook netjes naar hoeveel medewerkers er mee doen, ook wel de 'activiteit' van jouw team genoemd. Dit is het percentage medewerkers die actief meedoen. Het loont dus om met iedereen een zo hoog mogelijk gemiddelde te behalen.
Veel succes!
Hier zie je jouw gemiddelde score ten opzichte van het vestigingsgemiddelde
Hier zie je jouw vestingsgemiddelde score ten opzichte van het landelijk gemiddelde.
Met de quizzen kun je punten verdienen om zo mooie prijzen te winnen! Jouw eerste score voor de quiz telt! Je kan de training zo vaak doen als je wilt.
.
Deze is nog niet beschikbaar. Eens in de paar weken komt een nieuwe online. Je krijgt een bericht in jouw inbox en bijvoorbeeld via de mail, zodra deze beschikbaar is. Houd dit dus goed in de gaten!